niedziela, 21 października 2012

W PONIEDZIAŁEK WSZYSTKO BĘDZIE :) I RÓŻNE INFO

Obiecuję masę nowości!!!! Mam tyle pomysłow, że czasu mi nie wystarcza na realizację.

A teraz od razu napiszę informacyjnie.
Ubranka są uszyte z dzianiny wełnianej (czysta wełna 100%, z recyklingu, często kaszmirowa, albo z dodatkiem angory), osobiście poddawana przeze mnie filcowaniu.

Niestety nie mam  wpływu na kolor upolowanych przeze mnie materialów, ale staram się wyczarowac z tego, co zdobędę jak najbardziej efektowne zestawienia i modele. Często materiał inspisuje mnie do stworzenia takiego a nie innego wdzianka.

Projekt jest mój, całkowicie autorski, konstrukcja stworzona z myśla o czworonogu, żeby nie bylo mu wyłącznie ciepło i ładnie :D , ale głównie wygodnie. System ubierania wydaje mi się optymalny - wystarczy położyć ubranko rozłożone na płasko, postawić pieska tak, aby przednie łapki trafiły w otwory i zapiąć rzep, bez przeciągania przez głowę, wyginania łapek, zapinania suwaków, guzików, zatrzaskow.

Wiem, jak istotna jest informacja o cenie - więc podstawowa wersja - 50 zl, a z dodatkowymi aplikacjami - 80 zl, jeszcze nie wiem, jak kształtuje się cena przesyłki. Ale się dowiem :D

Na zamówienie uszyję chętnie też, należy zmierzyc psa - obwód pod paszkami (mniej więcej klatka piersiowa), długość od szyi do ogona, chętnie jeszcze obwód szyi.

I kilka fot na zachetę :D









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz