wtorek, 23 października 2012

BROCHY - NIEBIESKA, SREBRNE, BURASY I FIOLETOWE

"Nadejszła wiekopomna chwila..." przedstawić Państwu moje brochy :)
Leżały sobie cichutko i czekały na laskawe spojrzenie moje, dziś się nad nimi ulitowałam i wyjęłam aparat. Dzień nieco pochmurny, to i zdjęcia mało świetliste, ale co tam :)
Każda pod spodem elegancko wykończona, podszyta i z porządnym zapieciem broszkowym.
Prrrrroooooooszzzzzzzzz :D


NIEBIESKA:

średnica wraz z pętelkami: ok.15 cm
cena 30 zł




SREBRNE:
NIE MA

Są dwie, duża i mała, byla jeszcze jedna mała, ale poszla do ulubionej szwagierki.




Duża NIE MA
śr. ok. 15 cm
cena 40 zł

Mała NIE MA
śr. ok. 8 cm
cena 25 zł


BURASY
Są mniej więcej jednakowej wielkości - średnica ok. 12-13 cm, rózyczki sa jednakowo bure z "miziatego" kaszmiru, listki: brązowe, rude i zielone.
30 zł każda.

Z brązowymi listkami:



Z rudymi listkami:



Z zielonymi listkami:
(zostały dwie)

 

FIOLETOWE

Moje pupilki, bo ja kocham fiolet, uwielbiam wręcz, nosilabym cały czas :)
3 broszki mają pieknie rozwinięte kwiatki, 3 natomiast po pączuszku, jedna z tych paczuszek w bonusie :)
NIE MA
 
 
 
 
te z pączuszkami:
NIE MA

 
 
 
 
 
 
i te bez:
NIE MA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz